Search This Blog

Monday, November 10, 2014

R.I.P. Bogdan-Bujor Teodoriu - 10 noiembrie 2014


Astăzi, 10 noiembrie 2014 este o zi tristă pentru profesioniștii concurenței din România.
A încetat din viață părintele Legii concurenței nr.21/1996 și membru în Plenul Consiliului Concurenței, începând cu 2012 (născut în 1953). 
Proiectul Legii concurenței, esențială pentru economia de piață din România, a fost inițiat de acesta în 1993 și prin eforturile și energia lui Bogdan a devenit lege în 1996.
Bogdan-Bujor Teodoriu a fost (îmi pare rău să spun acest lucru la timpul trecut!) o personalitate complexă, extrem de cultivat, de o mare inteligență și de o foarte mare energie (”Energie Vie”, cum îi spuneam eu). Da, Bogdan nu a fost doar o persoană, a fost o personalitate, în adevăratul înțeles al cuvântului, un om care și-a lăsat amprenta asupra vremurilor în care a trăit, a oamenilor cu care a interacționat și acțiunilor în care a fost implicat. 
Mi-a fost un coleg dificil (așa sunt adevăratele personalități!) dar drag, totuși - un om cu care m-am aflat cel mai adesea de aceeași parte, în ceea ce privește concluziile investigațiilor autorității.  Am vorbit cu el săptămâna trecută, să începem un șir de activități de formare în ceea ce privește argumentele economice în cazurile de concurență. Dispariția sa fulgerătoare mă întristează profund. 
Așa cum spuneam cândva pe acest blog, în legătură cu Johnny Munkhammar, Bogdan-Bujor Teodoriu era încă prea tânăr și prea bun pentru a muri.  
Este o pierdere mare pentru Consiliul Concurenței.
Este o pierdere mare pentru noi toți - spiritul său analitic, iscoditor și critic ne vor lipsi. 

Odihnească-se în pace!



No comments:

Post a Comment